lørdag, februar 21, 2009

Om buss og planer

Jeg sto, tålmodig som jeg er, og ventet på bussen. Det pøsregnet, men siden jeg sto under tak så gjorde ikke det så mye. Jeg ventet... Klokken passerte 15:25, 15:26, 15:27, 15:28, 15:29, 15:30 og til slutt 15:31. Da så jeg bussen borte i det fjerne. Så "heldig" som jeg er, har jeg to busstopp å gå til. Det vil si hver sin buss, til hver sin tid. Denne bussen jeg skulle ta skulle gå fra bedehuset 15:25, og fra Myrland (som det så fint heter) 15:30. Men neida. Siden nettbuss har femhundretusen nye bussjåfører, kunne tydligvis ikke den inkompetentebussjåføren bussruten han skulle kjøre! ALLE SOM TAR BUSSEN OFTE VET AT NÅR DET STÅR HESSA - O/ SLINNINGEN SÅ KJØRER DEN NED MOT MYRLAND OG IKKE EKSPRESSVEIEN! Jævla drittbuss. Og i tillegg, siden jeg bor på den koslige plassen jeg bor på, går ikke bussen igjen før om en time. Nå er klokken fem over fire, så det vil si tjue minutter igjen. Jeg har fordrevet litt tid, værtfall.
I dag skal jeg altså til byen og være med Silje og Kristine (+Svein?). Aner ikke hva vi skal finne på, men vi ender vell opp med Silje eller noe. I morgen viser de 'Geisha' på FEM klokken ni, og den har jeg veldig lyst å se med Silje, siden vi så den filmen første gangen vi møtte hverandre. Håhåhå, jeg har bra hukommelse.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar