søndag, februar 22, 2009

Om fremtiden

Jeg tenker konstant at jeg fremdeles er fjorten år. Når jeg var fjorten tenkte jeg at jeg var tretten helt til sommerferien eller noe sånt. Tiden går så fort. Og snart er jeg 18 og flytter hjemmefra. Hjelp sier jeg bare. Erik sier hele tiden at jeg ikke må sette meg så utrolig lange mål. Jeg tenker jo helt frem til jeg blir tjue osv. Han sier, og jeg siterer (fra før jeg ble femten, oktober eller noe): "Først så må jo du ha niendetentamen. Så må du bli 15. Så komfirmerer du deg. Så begynner du i tiende. Så søker du til vidergående. Så har du eksamen. Så begynner du på videregående, SÅÅÅÅÅÅ etter, lenge, lenge, lenge etter vidergående, da kan du få en unge." Ehm, ja. Det var snakk om at jeg hadde lyst på babymage. Ikke babyen, bare magen.
Ærlig talt vet jeg ikke hva jeg skal bli. Det står mellom så utrolig masse! Jeg har lenge hatt lyst å bli dataingenør, men jeg forstår jo så utrolig lite i forhold til Erling som liksom er... the datadude of the datadudez. Jeg har også veldig lyst å bli frisør, og familien og frisøren min har alltid trodd at jeg kom til å bli frisør når jeg blir stor. Men, så vil jeg også bli en million andre ting her i verden. Er jo nesten helt ufattelig. Så lenge jeg får hus i syden er jeg fornøyd! :) Også penger til å dra dit, da. Jeg bryr meg fint lite om de fattige barna i andre land. Jeg er ikke en av dem, så da kan de bare ha det så godt. Ahh, egoisme. <3
Nå skal jeg ned å lage milkshake. Ciao.

6 kommentarer:

  1. lag en milkshake til meg og, da ;p

    SvarSlett
  2. Fremtiden er skummelt. Tiden og. Lykke til med valg!

    SvarSlett
  3. @ Rina: Klart det. :-)
    @ Karin: Ah. Jo, takk.

    SvarSlett
  4. du vil ikke bli frisør . x)
    du vil bli data ingenør . :D

    SvarSlett