fredag, februar 20, 2009

Om noe jeg hater og vinterferie

Nå skal jeg fortelle om noe jeg hater. Joda, om jeg skulle skrevet en liste, så hadde den blitt ganske lang, og jeg vet at hate er et sterkt ord. Noe jeg hater, noe jeg hater virkelig masse. Noe jeg blir kvalm av å se, det er pannelugg. I mine øyner kler absolutt INGEN pannelugg. INGEN. Det finnes ingen unntak. Absolutt ingen kler pannelugg. Det er noe av det mest forferdelige som fins, og om du har det så burde du skamme deg! Det er det styggeste jeg ser på folk. Pannelugg er et stort NEI, uansett hvor mange som klipper pannelugg, så er det kjempestygt. En av de ondskapsfulle tingene jeg har gjort når jeg har sett noen med pannelugg på skolen for eksempel, er å le kjempehøy og si 'å fyfaen, det var så jææævla stygt!' og direkte peke ut den personen. Jeg har det med å gjøre sånt. Jeg er ondskapsfull. Og det er vennene mine også.
Nå er det vinterferie. Snøen holder gradvis på å forsvinne og det er jeg glad for! Nå har klokken passert tolv, jeg sitter med mine trofaste eldourado chilinøtter og cola'en. Snus er jeg snart tom for, men lider gjør jeg ikke. I vinterferien har jeg ingen spesielle planer. Skal bare slappe av, nyte tiden og muligens gjøre noe mer fornuftig enn å sove hele dagen, alle dagene. Jeg oppdaget nettopp at lillebroren min har tatt den ene puten min, som egentlig er 'overnattingsgjestpute'. Jeg burde gå å kverke dem, men det faktum at jeg trives akkurat her holder meg igjen. Også har jeg litt vondt i tærne.
"TIMMYYYYYYYYYY" - adios.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar