tirsdag, mars 10, 2009

Om pin koder og puk koder

I totiden, natt til i dag la jeg inn musikk på mobilen min. Når jeg skulle ta ut ledningen, kom fingeren borti avknappen. Jeg hadde ikke peiling hva pin koden eller puk koden var. Jeg letet gjennom (flaut som det er) bossdunken etter lappen der kodene sto (Det var vel og merke bare en bosspose oppi. Som inkluderte middagen vi hadde en dag, luktet forjævlig), letet i bilen. Men, neida. Var uten mobil fra to på natten til fire i dag. Hadde jo selvfølgelig den andre mobilen, men antennetingen inni er knust, så jeg har sjeldent dekning. Den koselige mannen på elkjøp ga meg ny puk kode, og jeg fikk samtidig endret pin koden til den jeg har hatt i værtfall 5 år.
Noe annet jeg har vært med på i dag, er å drikke vin på en benk nesten på en golfbane. Det var koselig. Jeg drakk ikke, though. Rødvin, solbærsmak og uheldige meg. Jeg hadde lett sølt vin over hele meg.
Jeg har fått masse negative kommentarer pga. mobilen jeg har kjøpt tydeligvis er kjempedårlig og så videre, men jeg bryr meg ikke. :D Den funker å ringe med, jeg kan sende meldinger og det fulgte meg ørepropper. Må bare kjøpe et minnekort. Fire sanger er ikke nok.
I hele dag har jeg drukket 3 kopper kaffe og to sjokomelker. Jeg har spist... ingenting. Wæææ.

1 kommentar:

  1. sv: Men om det var du som satt der, hadde du likt om jeg hadde gitt faen da? ;p

    fin blogg! <3

    SvarSlett