mandag, mars 09, 2009

Du tenker sikkert; DRITARTIG!

Nå sitter jeg godt plassert i sengen min, og prøver å finne ut hva slags musikk jeg skal laste ned. Jeg har jo spotify, så jeg har ingen musikk på hardisken. Irriterende, men sant. Hadde sånn firehundretusen sanger før, og jeg aner ikke hvor de har blitt av. Har sikkert forsvunnet blandt en av de gangene jeg har laget meg ny bruker på dataen og slettet den forrige. Dataen min er nemlig så fucked up, at den ikke kan formateres. HVA I HELVETTE, LIKSOM?
Fikk nettopp vite at det er skoleskidag på onsdag! Du tenker sikkert; DRITARTIG! men, nei. Ikke for meg. Jeg står ikke på noen ting annet enn mine egene ben, og sko, selvfølgelig. Ingenting annet. Ikke skøyter, ikke rulleskøyter og værtfall ikke ski eller noe som har med ski å gjøre.. Nei, vet du hva. Jeg kjøper med meg snus, vann med sitronsmak (kommer til å få dillaaa), og penger, så jeg kan kjøpe noe der.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar