søndag, mars 08, 2009

Om gamle speilreflekskamera og nikotin

I dag har jeg sett på tv og kost meg med familien min og dillet med et 26 år gammelt speilreflekskamera! Pappa fikk det til konfirmasjonsgave når han konfirmerte seg, og jeg synes det er dritkult. På mandag skal vi kjøpe film og noe batteristyr, så skal jeg knipse pene bilder av hele familien. Jeg har også letet igjennom 3 fotoalbum etter søte bilder av meg som liten. Må ha et babybilde på konfirmasjonsmarsipankaken (æsj) vet du! Har funnet et der jeg er mellom to dager og en uke, men det er limt inn i albumet, og jeg får ikke lov til å rive det ut. Må nok lete igjennom albumene flere ganger.
Og, i bortsett fra det har jeg nå gått uten snus siden før 23, fredag. Og røyk, må jeg tilføye. Jeg er flink i helgene og sånt, men på skolen? Neeeeei. Menja, vi prøver. Jeg skal en dag bli helt nikotinfri. Gleder meg. Hver gang jeg har lyst på snus eller røyk og jeg har penger til det skal jeg kjøpe noe ny sminke istedet for. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar