søndag, mars 08, 2009

Om feiring og dagen i morgen

Gratulerer til alle kvinner i verden! Selv om det bare er en halvtime igjen av denne dagen, har jeg allerede valgt å feire den med masse potetgull, en nydelig middag, masse brus, nesten en hel pose med laban salte skrikerunger (alle bortsett fra de gule) og ikke mist; såvidt bevege ræva ut av senga/sofaen. Det merkes at jeg skal på en lang jogge-/gåtur i morgen, om det blir tid til overs. Noen som blir med? :) Noe annet jeg skal i morgen er å vaske en hel haug med klær. Jeg kunne jo ikke gjøre det i dag, det er jo kvinnedagen! Egentlig utsetter jeg det bare fordi jeg er og forblir lat. Jeg håper inderlig at jeg får kjøpt meg en ny mobiltelefon i morgen. Har funnet en kjempefin en, og den koster bare 1 krone med abonnomanget jeg skal ha. Jeg synes den er kjempefin, og det er bare derfor jeg vil ha den. Før har jeg alltid kjøpt bra mobiler som ikke ser ut, og jeg har mistet alle sammen. Denne vil jeg ta vare på, fordi den er så fin. En ting til jeg har planer om i morgen er å stripe håret mitt. Det er jo snart 54 dager til jeg må ha en bra blondfarge!
Om du lurte, så ja. Jeg stresser noe inni helvette med den jævla konfirmasjonen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar