mandag, mars 16, 2009

Om byrkjelo og hvor det er

Heihei. :-)
I dag har jeg sprunget rundt med kameraet mitt og tatt bilder av det meste jeg har gjort. Folk ble vell litt lei, men det driter vi i.
Ellers så fikk pappa nettopp vite at det er i MORGEN jeg skal ha jobb'uke' og være med ham på jobb, + onsdag og torsdag. Da sa han 'Skal du være med å overnatte Byrkjelo du da?' 'Ja, jeg skal vel det da.' (Foregikk ikke på sunnmørsk dialekt, ikke bokmål). Så i morgen tidelig drar jeg til Byrkjelo med pappaen min, og kommer tilbake på onsdag. Spørs når tid på dagen vi kommer dit, om vi overnatter eller ikke. Det eneste jeg lurer på er hvor faen byrkjelo er, og hvem i sitt rette sinn kan finne på å bosette seg på en plass som tilogmed høres øde ut! Nei, nå må jeg frem med google flykartet. Hvis de har flybilder av slike øde plasser, da.
Nå sitter jeg på sjokodeilig (sjokoladebutikken mamma og pappa eier og jobber i) og her har jeg vært i en og en halv time. Mamma orket rett og slett ikke å være her mer, så hun ringte meg, siden jeg allerede var på senteret og spurte om jeg kunne komme bort å jobbe litt. Klart jeg kan det, vet du. Har jo ingenting annet å finne på. :p
Håper på å få smisket meg til en overdel eller to og kanskje den fine buksa jeg fant på gina tricot for noen timer siden! Må jo se litt ut hvis jeg skal være med pappa til Byrkjelo. :-)
Kommer ett innlegg senere med masse bilder av det meste jeg har gjort i dag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar