tirsdag, mars 17, 2009

Bilder fra i går

Siden jeg faktisk SKREV at jeg skulle legge inn bilder I GÅR, så må dette forklares; Jeg ble med pappa når han dro fra sjokodeiligjobben, og da skulle han på en annen jobb i byen. Der var vi en halvtime eller noe, så dro vi å spiste chicken premiere på mcdonalds! Første gang pappa smakte det, og han synes det var kjempegodt. Når vi hadde dumpet fra oss avfallet i bossbøtten på spar (sorry for den fantaen som datt i gulvet. den var visst ikke tom den.) kom vi hjem når klokken var over halv ti! jeg skulle jo legge meg i nitiden. Som jeg har planer om å gjøre i dag, forresten. Så ble klokken halv ellve, og da gikk jeg rett og slett rett til sengs å sovnet!
Jeg lagde en kollasj i picasa istedet for å legge ut alle bildene, masse enklere!


2 kommentarer: