onsdag, februar 18, 2009

Om megselv og bursdagsgaver

Jeg tviler på at jeg er den eneste som elsker å ta bort all sminken og begynne helt på nytt, bare på gøy. I dag gjorde jeg det. Ikke bare på gøy, men når jeg gikk inn i dusjen tenkte jeg "jippi, nå kan jeg ta på meg ny sminke!" da var det under 6 timer siden jeg hadde tatt på meg sminken jeg hadde på meg. En så deilig dusj tror ikke jeg at jeg har hatt på lenge! Jeg fikk tilogmed svømmehud på fingrene. For en gang skyld satte jeg megselv i fokus, istedet for bussen eller noen andre. Når jeg var ferdig med alt, hentet jeg mobilen min og der var 15 ubesvarte fra Silje-Mari, og to meldinger. Jeg så på klokken, sendte fort en melding fra ung1881, så spang jeg for å rekke bussen som var for sen.
Ellers har min kjære far bursdag i morgen. Jeg var og kjøpte tre bursdagsgaver til ham, med hannes bankort, selvfølgelig. Den ene var boken 'hvordan sage en dame i to' og en nøkkelring formet som en D med masse 'diamanter' inni. Den tredje får dere ikke vite, for det er for internt og kinky, og en humor som bare ligger innenfor familien vår. Den drittungen som han er, åpnet han gavene rett etter jeg hadde levert dem.
Kameraet mitt er forresten levert inn i dag, to - tre uker sa dem. Det er _lenge for meg uten kamera. Mobilkamera på 3.2 megapixler slår ikke kompaktkamera med 10 megapixler.

Nå skal jeg kose meg med snus og boken pappa får i bursdagsgave i morgen. Han blir forresten 41 år og ønsket seg aller helst en banan. Ja, en banan. Tenker at jeg kjøper en banan til ham i morgen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar