onsdag, februar 18, 2009

Om blogging og dagen min

Den eneste grunnen til at jeg gjør dette er for å bevise at jeg er bedre enn alle de som ser på blogging som en mote til å blogge. Dere kan værsågod fortsette å blogge om stygge dongrivester til 699 kr fra bikbok. Alt jeg vet er at jeg ikke kommer til å bry meg lenger. Jeg blogger om megselv. Jeg blogger om det jeg vil blogge om. Jeg blogger når jeg vil blogge. Har jeg lyst å skrive tjue innlegg på en dag, så gjør jeg det. Har jeg lyst å skrive tre ganger i uken, så gjør jeg det. Uansett hva jeg gjør, så er jeg rett og slett bedre enn dere! Herregud, skrev jeg nettopp at jeg er bedre enn dere? Jepp, det gjorde jeg. Og jeg mente det også. Dere er janter, nesten alle sammen! Alle jenteblogger burde ha slike små "klistremerker". Om du ikke vet hva en jante er, så går du til www.google.no og søker på janteloven.

Sånn i bortsett fra det, så har jeg har jeg hatt en stort sett bra dag. Etter skolen dro jeg og Tonje på spar og kjøpte alt for masse usunne gjenstander, alt er desverre i magen våres. Først sovnet hun rundt fire, så sovnet vi begge rundt sekstiden. Våknet fem på åtte, og poff. Der var dagen borte! Vi klæsjet på oss sminke og strittet håret litt, så sprang vi i lapskaus (snøen), opp til klubben og var der fra kvart på ni til ti. Siden jeg kom hjem derfra, har jeg bare slabbedasket, og nå skal jeg sove ganske snart. :-)
Ellers så har mammaen min fryktlig lyst å ta p-sprøyten på meg neste gang, men jeg brånekter såklart. Mammaen min er rett og slett grusom, og hun elsker å se meg pines med vaksiner, blodprøver, få på meg buksene og så videre! Hun hater også det faktum at jeg ikke kan å vakse klær helt ordentlig enda, så hun streiker og jeg må gjøre det selv! Det er faktisk vansklig når jeg somregel kommer hjem rundt ti, og da kan jeg ikke sette på noen som helst maskin, for lillebroren min har sensitive ører. Jævla idioter. Jeg gleder meg til å flytte ut om noen år. Det blir vakkert, og det blir hærlig. Rett og slett.


1 kommentar:

  1. hihihihihhihihihihhihihihihhihihihihhihihihihhihihihihhuhuhuhuhuhuhuihihihihihihihihahahahahihihuhuhuhuhuhuhehehehehehe :) <3

    SvarSlett