onsdag, mars 04, 2009

Om motepress og merker

Var på skolen i alle timene i dag, og opplevde at klassen min fikk latteranfall av at vi hadde om Pubertet, sex og samliv. Hysteriskt artig. Når jeg kom hjem, sovnet jeg til min store glede og fortvilelse. Våknet klokken fem og lagde noe som kan kalles hybelmiddag. Kyllingfilét og ketchup. Masse ketchup. Etter det dro jeg på moa med lillebror og mamma, det store hellige med å finne GYMSKO til de stadig voksene føttene til lillebroren min. I tillegg skal de se bra ut, og gjerne koste 1000 kroner. Motepress. MOTEPRESS SIER JEG. Ondskapsfulle venner han har. 'Bestevennen' hannes sa til ham: 'Skal ikke du få de ny jakke snart? Du har hatt dinna der snart et halvt år!' Som i: 'OMGLOLWTF har ikke du fått deg ny dyr jakke? Jeg har liksom fått fire siden da.' Bortskjemte drittunger. Og i tillegg er det dette helvettes merkeklærstyret. Hva i helvette, liksom? En genser er en genser, en spade er en spade! Eneste merketullet jeg har er sekken min, som er Volcom. Det fineste jeg fant i september da jeg begynte på skolen og alle de andre sekkene var ryddet bort fra hyllene. Også brillene mine, naturligvis. Dolce & Gabbana. Klart jeg skal se med dem, men jeg kan jo se bra ut mens jeg ser med dem? De var de fineste jeg fant før jul for over tre år siden. Glassene må fornyes, though. Ser jo snart like skurrete med briller som jeg gjor uten briller før jeg fikk dem. EVIL EYES I HAVE!
I morgen ditcher jeg skolen og drar til sjøholt med Silje-Mari. Ops, kanskje jeg ikke skal publisere sånt? Faen heller, hvem leser? LESER DU? KOMMENTER FOR FAEN. Tenker at jeg leier Min Kamp av Adolf Hitler i morgen, på bibiloteket. Om de har den, da.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar