søndag, mars 01, 2009

Om helt random

Hei, min ganske kjedelige og usaklige blogg. Jeg hater deg egentlig. Fordi du er så kjedelig. Jeg har blitt syk, så de siste fire dagene har jeg stort sett vært hjemme og slappet av. I går var jeg lamed Silje, Kristine og June vi slappet bare av og spiste godteri.
I dag har jeg vært syk, jogget i 20 minutter, som var jævla slitsomt. Anger på at jeg noen gang begynte å røyke. Spist middag og is med peanutter i. Også har jeg hørt på 'Finaste eg veit' i ca. 6 timer nå. Også har jeg freaket ut fordi jeg fant ut at det er 2 mnd til konfirmasjonen min.
I tillegg har jeg endret litt på bloggen, og laget til tagger. Så om du vil følge med på konfirmasjonstullet mitt, så kan du klikke på taggen Konfirmasjon og finne ut diverse ting. Nå er der bare ett innlegg. Panikk innlegget mitt, ehm. Ja. Det var kjempekoslig.
Jeg inrømmer det. Jeg er en dårlig blogger, har ingenting å skrive om og har i tillegg ingen bilder. SAVNER KAMERAET MITT FORFAEN!

2 kommentarer: