søndag, mars 15, 2009

JAAAAAA

Biancoreklamen beskriver fint hvordan jeg føler meg nå. BLÆBLÆBLÆBLÆBLÆBLÆ. Jeg er trøtt, jeg har ingen krefter og jeg vil sove til klokken fem på dagen i morgen! Jeg våkner før tolv uansett når jeg legger meg. Forbanna takvindu. Skulle tro svarte gardiner funket, men neida! Solen kommer inn igjennom sprekkene på sidene. Lurer på å bare lage til noe sånt solen ikke kommer igjennom direkte på vinduet liksom. Jeg kan ta bilde, istedet for å forklare dere vinduet mitt. Jeg har nemlig fått tilbake kameraet mitt, men jeg glemte det på jobben til mamma og pappa. Neste uke begynner jeg med noe nytt. Jeg legger meg rundt åtte/ni på kvelden, så er jeg forhåpentligvis uthvilt nok til å ikke sovne på skolen og jobben. 3 arbeidsdager, istedet for arbeidsuke. JIPPI, liksom. Jeg skal være med pappa og kjøre rundt i i møre og romsdal og fikse kaffiautomater eller noe sånt faen. I tillegg så bruker han å DRA hjemmefra når jeg står opp (halv åtte om morgenen), så da må jo jeg stå opp klokken sju eller noe for å se ekstra fresh ut. Neste kaffien min på seven eleven er gratis, så da smiler man litt :-) Også er jo det PAPPAEN min da.

Fyfaen, jeg som tenkte dette bare skulle være tre linjer..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar